Intervju med Vicky från Ponilovers!

Vad fick dej att börja blogga? Och varför just tillsammans med Elina?

Jag hade precis fått Braven och tänkte skaffa en blogg för att alla som
följde mig på Bilddagboken ville att jag skulle skaffa en. När jag snackade
med Elina om det, föreslog hon att vi kunde börja blogga tillsammans. Jag
tyckte det lät som en bra idé, så samma dag skaffade vi vår blogg,
Ponilovers.

Hur länge ska du ha kvar Braven och Roxi?

Jag har inte funderat på det än. Jag vill ha kvar dem så länge som möjligt!
Jag känner mig inte "färdig" med någon av dem.

Hade du tänkt att köpa en storhäst sen?

Jaa, när jag känner mig redo så kommer jag köpa en stor häst.

Vad är dit mål med Braven/Roxi?

Mitt mål med Braven är att komma till SM i dressyr. Målet med Roxi är att
komma topp 3 på Fjord-SM och försöka kvala till nationellt (vi får se hur
det går). ;)


Hur gammal var du när du fick din första häst och vem var det?

Jag var 11år när jag fick min första häst. Det var en shetlandsponny som
hette Pompeji.

Och några This/That:

Ponny/Storhäst

Hoppning med Braven/Roxi

Frans/Solle

Höst/Vår

Tack för att jag fick intervjua dej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0